top of page

מדריך טיולים עודד מנדל

אסף נגר

7 בדצמ׳ 2020

מחפשים מדריך טיולים בארץ כדי לצאת לטיול מיוחד? מדריך טיולים מנדל עודד במרכז מדריך אישי ליום או למספר ימים

מוניות רחובות אסף
מוניות רחובות אסף

"תחומי עיסוק שביל ישראל, תיירות בטבריה, מדריך טיולים, תיירות בירושלים, טיולים מאורגנים בירושלים ועוד.. מתמחה במוזאונים בישראל וטיולים מאורגנים לירושלים. ניתן לקבל יעוץ בכל הקשור לתכנון טיול טרקטורונים או מקומות תיירות מומלצים, מנדל עודד מדריך טיולים בעל ידע ונסיון נרחב גם בנושאי צימרים למשפחות בירושלים טיולי ג'יפים בישראל.


מדריך טיולים מנדל עודד במרכז: גלו את הפלאים של ארץ ישראל!

האם אתם מחפשים מדריך טיולים בארץ שיכול להפתיע אתכם ולהעניק לכם חוויות ייחודיות? אם כן, אתם במקום הנכון! מנדל עודד, מדריך טיולים מוסמך במרכז הארץ, יכול להפוך את השוהי בארץ ישראל לחוויה מופלאה ומרתקת. במאמץ לספק לכם את הטיול המושלם, אני מציע לכם מסלולים מרתקים ומגוונים במרכז הארץ, המאפשרים לכם לגלות את הפלאים הטבעיים והתרבותיים של הארץ.


טיול בפארק הלאומי ירושלים הפארק הלאומי ירושלים הוא אחד מהמקומות הגדולים ביותר במרכז הארץ ומציע חוויה טבעית ייחודית. במסלול שלי תוכלו לטייל בין המסלולים המסומנים וליהנות מנופים יפים של יערות האלונים והאורן. תוכלו לקחת חלק בסיור מודרך וללמוד על הצמחיה המגוונת והייחודית של המקום. בנוסף, תוכלו לטעום מהמטעמים המקומיים במסעדות הקרובות ולהתרגש ממגוון הפעילויות המוצעות בפארק.


טיול בעיר העתיקה של ירושלים אם אתם מעוניינים להתרגש מהתרבות הערבית והיהודית המעורבות בירושלים, טיול בעיר העתיקה של ירושלים הוא בדיוק המסלול שאתם צריכים. במסע שלי תוכלו לספור את הסיפורים המרתקים של העיר העתיקה, לטעום מהמטעמים המקומיים בשוק  ולהתרגש מהנוף המרהיב של ירושלים. תוכלו גם לבקר במוזיאון ירושלים לאמנות ולהתרשם מהאוסף המרהיב של יצירות האמנות המקומיות והבינלאומיות.


טיול בפארק הלאומי ירושלים הפארק הלאומי ירושלים הוא גן לאומי ייחודי הממוקם במרכז העיר ירושלים. במסלול שלי תוכלו לטייל בין הגן הירוק והיפה של הפארק, לבקר במוזיאון אומנות ירושלים ולהתרשם מהאוסף המרהיב של יצירות האמנות המקומיות והבינלאומיות. תוכלו גם לבקר במסעדות ובבתי קפה המקומיים ולהתרגש מהתרבות העירונית הייחודית של ירושלים.


טיול בפארק הלאומי רמת גן הפארק הלאומי רמת גן הוא אחד מהפארקים הגדולים והיפים ביותר במרכז הארץ. במסלול שלי תוכלו לטייל בין הפרחים הפראיים והצמחיה המגוונת של הפארק, לקחת חלק בסיור מודרך וללמוד על החיות הפראיות שמתגוררות במקום. תוכלו גם להתרגש מהנוף המרהיב של העיר תל אביב מהפארק ולהנות מהפעילויות המגוונות שהמקום מציע.


טיול בפארק הלאומי עזריאלי הפארק הלאומי עזריאלי הוא אחד מהמקומות היפים והמרתקים ביותר במרכז הארץ. במסלול שלי תוכלו לטייל בין השדות הירוקים והצמחיה המגוונת של הפארק, לקחת חלק בסיור מודרך וללמוד על החיות הפראיות שמתגוררות במקום. תוכלו גם להתרגש מהנוף המרהיב של העיר תל אביב מהפארק ולהנות מהפעילויות המגוונות שהמקום מציע.


בסיום הטיול במרכז הארץ עם מנדל עודד כפי שראיתם, מרכז הארץ מציע מגוון רחב של אטרקציות טבעיות ותרבותיות שיכולות להפתיע אתכם ולהעניק לכם חוויות לכל החיים. 


מנדל עודד, מדריך טיולים מוסמך במרכז הארץ, מזמין אתכם להצטרף אליו למסע מרתק ומותאם אישית בארץ ישראל. עם מנדל תוכלו לגלות את הפלאים הטבעיים והתרבותיים של הארץ בצורה מרתקת ומרגשת. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את הטיול המושלם במרכז הארץ עם מדריך מנדל עודד!

צריכים להגיע לאחת משכונות העיר רחובות?

מוניות ברחובות לשכונות העיר רחובות והסביבה בזמינות מידית לכן התאחדו נהגי מוניות ברחובות בכדי לתת שרות מהיר והגעה לכל לקוח בהקדם האפשרי, התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שרות 24/6 לא כולל חגים ושבתות. נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת מוניות ברחובות עובדים עם מספר נהגי מוניות לכן השרות שלנו מהיר ומענה מידי חלק ממוניות אלו הם:

מוניות קרית משה רחובות

מוניות רחובות החדשה

מוניות קרית עקרון

מוניות מזכרת בתיה

מוניות ברחובות אסף

מוניות קרית ההגנה רחובות

מוניות בית חולים קפלן רחובות

taxi in rehovot

מוניות פארק המדע

מוניות ברחובות ההולנדית

מוניות כפר גבירול

מוניות קניון רחובות

מוניות רכבת רחובות

מוניות ברחובות אסף

מוניות בילו

מוניות גבעת ברנר

מוניות רחובות

מוניות מזכרת בתיה

מוניות רחובות טלפון

מוניות ספיישל קרית עקרון

מוניות בילו

מונית מרחובות לנתב"ג

מוניות ברחובות

מוניות רחובות שי

מוניות ברחובות יעניקו לכם שירות מוניות מידי למיקומכם הנוכחי ויסיעו אתכם ליעדכם.


שעות פעילות מוניות רחובות אסף 

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.

מונית מרחובות לנתב"ג
מוניות רחובות למשלוחים

אנו מוניות רחובות אסף נמצאים בכל שכונות העיר רחובות והסביבה:

מוניות רחובות טלפון זמינות גבוהה יותר של מוניות רחובות ספיישל בכל רחבי העיר רחובות קרית משה, אזור תעשייה קריית רכטמן, אפרים, סלע, שיכון ותיקים, שלמה אבן גבירול כפר גבירול, שכונת רמז, נאות כרמים, רחובות ההולנדית, פארק תעשיות רחובות, אפריקה ישראל, גינות סביון, נווה עמית, נווה יהודה, התחנה המרכזית קניון רחובות, נווה אלון, מרמורק, שעריים, שרונה, שכונת גבעתי, מילצ'ן, עין גנים, רחובות החדשה, חבצלת, מרכז רפואי קפלן, הרצל, אושיות, גינות סביון, רמת אהרון, מוניות רחובות קרית ההגנה, היובל, אבני חן, קריית דוד, דניה, פארק המדע רחובות, מלון לאונרדו רחובות, רחובות ההולנדית, אחוזת הנשיא, הפקולטה לחקלאות, מכון וייצמן, מוניות סתריה, מוניות נעןמוניות גיבתון, בילו, שילר, מוניות מזכרת בתיה, מוניות קרית עקרון, סתריה, גבעת ברנר, נען, מכללת פרס.


שעות פעילות מוניות רחובות אסף 

יום ראשון עד חמישי 24 שעות

יום שישי עד שעה לפני כניסת שבת

מוצאי שבת שעה לאחר צאת השבת.

נשמח לתת לכם שרות מוניות ספיישל בעיר רחובות ולכל רחבי הארץ.

bottom of page